پروژه HARRP چیست؟

برای کسانی که در مورد برنامه HAARP چیزی نشنیده اند عرض شود که:

HAARP یک برنامه علمی است که هدف آن مطالعه ویژگی ها و رفتار یونیسفر (ionosphere) است با تاکید ویژه روی دستیابی به توانایی درک و استفاده از آن به منظور بهبود سیستم های ارتباطات و نظارت برای اهداف نظامی و غیر نظامی.

پروژه HARRP

اثرات مخرب فرکانس HARRP

کنگره ایالات متحده مطالبی راجع به استفاده از HARRP برای نفوذ به زمین با استفاده از سیگنال هایی که از یونیسفر منعکس می شوند، منتشر کرده است. این سیگنال ها برای مشاهده درون زمین تا عمق های چندین کیلومتر به منظور تعیین محل مهمات، مواد معدنی و تونل های زیرزمینی، مورد استفاده قرار می گیرد. مجلس سنای ایالات متحده در سال ۱۹۹۶،$۱۵ میلیون دلار تنها به منظورتوسعه این قابلیت–توموگرافی نفوذ به زمین اختصاص داد. مشکل کار این است که فرکانس موردنیاز برای اشعه نفوذ کننده به زمین در محدوده ی فرکانسی است که موجب ایجاد اختلال در عملکردهای ذهن بشر می شود. این پدیده همچنین ممکن است اثرات عمیقی بر الگوهای مهاجرتی ماهی ها و حیوانات وحشی نیز داشته باشدکه با تکیه بریک میدان انرژی دست نخورده قادر به تعیین مسیرهای خود می باشند.

ایجاد تغییرات آب و هوایی توسط HARRP

به هر حال، هر چند پالس های الکترومغناطیسی منجر به اختلال روانی نشوند، T. Eastlund مدعی شده است که گرم کننده (heater) فوق العاده قوی یونیسفر قادر به کنترل وضعیت آب و هوا می باشد.

Begich و Manning به اسناد دولتی دست یافتند که نشان می دهد نیروهای نظامی تکنولوژی کنترل آب و هوا را دارند. وقتی سرانجام HAARP با بالاترین سطح قدرت خود ساخته شود، میتواند اثرات آب و هوایی در تمام نیمکره ایجاد کند. اگر حتی یک دولت آزمایش هایی روی الگوی آب و هوایی جهان انجام دهد، اگر چه در یک نقطه از کره زمین انجام شود می تواند هر کس دیگری را بر روی این سیاره تحت تاثیر قرار دهد. برخی افراد که ارتباطی با HAARP ندارند قانون نهفته در پشت برخی از اختراعات نیکولا تسلا را شرح می دهند- رزونانس- که سیستم های سیاره ای را تحت تاثیر قرار می دهد. (منبع)

بنابراین، HAARP مقادیر بسیار عظیمی از انرژی موجود در یونیسفر ما را می گیرد و آنرا به زمین منعکس می کند. این باعث مختل شدن میدان مغناطیسی می شود و می تواند منجر به یک زمین لرزه مهیب شود، مثل انچه در شیلی اتفاق افتاد. به هرحال، بسیاری از زمین لرزه های اخیر همراه با اختلالات رنگارنگی در ویژگی جو HAARP رخ داده است.

نور HAARP بر فراز هائیتی قبل از زمین لرزه

نور HAARP بر فراز هائیتی قبل از زمین لرزه

موضوعی حتی بسیار جالب تر از نورهایی که در زلزله ژاپن و شیلی مشاهده شد، مکان های استراتژیک آشکار این لرزه هاست. یک گزارش تایید نشده وجود دارد که روس ها نیز در مورد این “اسلحه زمین لرزه ای” اطلاعاتی دارند.

سلاح مخرب HARRP

TV Vive گزارش داده است که گزارش تایید نشده روسیه این خبر را نیز ذکر کرده است که آمریکا زلزله ۵/۶ ریشتری در اقیانوس آرام به وجود آورده است. البته این زلزله هیچ کشته یا زخمی نداشت اما منجر به تخریب بسیاری از ساختمان های تجاری و مسکونی شد. به علاوه این گزارش اعلام می کند که مجری انجام این آزمایش ها High Frequency Active Auroral Research Program) HAARP) است.

اگر چه روسیه ایالات متحده را متهم به استفاده از چنین سلاح هایی کرده است، رهبر حذب سبز گرجستان ادعا کرده است که مسکو نیز ظاهرا سلاح هایی مشابه را توسعه می دهد، که زلزله سال ها پیش گرجستان نیز به دلیل استفاده از این سلاح ها بوده است.

از گمانه تا واقعیت

اینکه آیا واقعا پروژه HARRP نمود عملی دارد و تا چه اندازه کشورهای پیشرفته در توسعه این فناوری پیش رفته اند بر ما پوشیده است. و چه بسا بتوان در موجودیت آن نیز شک داشت.