انتخاب میوه مورد علاقه شما با ویزگی های شخصیتی شما ارتباط مستقیم دارد که به ندرت مورد توجه قرار می گیرد.

قبل از مطالعه مواد زیر میوه مورد نظر خود را از میان سیب، موز، انگور، گیلاس، پرتغال، هلو و گلابی انتخاب کنید.

سیب:
دوستداران سیب ولخرج هستند و بیشتر تصمیماتشان را در لحظه می گیرند، آنها بسیار سختکوش و جدی هستند.
این افراد ظاهری سرد و خشک دارند ولی مدیران خوبی هستند و توانایی تصمیم گیری در شرایط حاد را دارند.
به سفر علاقه دارند  و به زندگی عشق می ورزند.
موز:
دوستداران موز دارای شخصیتی ملایم، آرام وساکت هستند. این افراد معمولا اعتماد به نفس کافی ندارند و طبیعتا افراد سلطه پذیری هستند و مردم گاهی از این رفتار دلپذیر آن ها سوء استفاده می کنند.
انگور:
اگر انگور اولین انتخاب شماست باید گفت شما در مجموع فرد مودبی هستید ولی گاهی اوقات عصبانیت لحظه ای به سراغتان می آید که به همان سرعت فروکش می کند. برای شما زیبایی ارزش خاصی دارد و شخصیتی گرم و اجتماعی دارید و نگاه شما به زندگی منحصر به فرد است. احساساتتان را به راحتی بروز نمی دهید و دیگران شما را مرموز و غیر قابل فهم می پندارند.
گیلاس:
طرفدارا ن گیلاس معمولا بالا و پایین زیادی را در زندگی تجربه می کنند که در مورد کارشان این موضوع صادق تر است. ذهن خلاق و روش های مبتکرانه آن ها به ندرت به نتیجه مالی می رسد. این افراد دوستانی بسیار صادق و وفادار هستند همچنین از نظر آن ها خانه بهترین جای دنیاست و هیچ چیز برایشان دلپذیرتر از گذراندن وقت با خانواده نیست.
پرتغال:
طرفداران این میوهافراد صبور  مصممی هستند. دوست دارن کارهایشان را آهسته آهسته انجام دهند و هیچ واهمه ای از پذیرفتن کارهای دشوار ندارند. این افراد معمولا خجالتی هستند اما دوستان خوبی می باشند. از درگیری و مشاجره دوری کرده و با تمام قلبشان عاشق می شوند.
هلو:
اگر هلو را انتخاب کردید دوست دارید یک زندگی کامل و پر فایده داشته باشید. بسیار صمیمی و مهربان هستید و در عین حال بسیار صریح حرفتان را می زنید. شما به سرعت می توانید دیگران را ببخشید. در وجود شما استقلال خواهی و جاه طلبی وجود دارد.
گلابی:
طرفداران گلابی مهمترین ویژگی شخصیتی شانعدم توانایی تمرکز در انجام یک کار به مدت طولانی است. این افراد دوست دارن نتیجه کارشان را بلافاصله بگیرند، از بحث کردن با دیگران لذت می برند. انرژی فراوانی دارند و زود هیجان زده می شوند. این افراد در برقراری دوستی سریع عمل می کنند.