۱. هتل کارتی

این هتل از ۲۰۰۰۰۰ کلید کارتی ساخته شده است. اتاق، دیوارها، دستشویی و همه و همه از کلیدهای کارتی ساخته شده اند. این هتل توسط برایان برگ ساخته شده است.

هتل های عجیب و غریب هتل کارتی

۲. هتل کانتینری

بله، این هتل عجیب با استفاده از کانتینتر ساخته شده است. همان کانتینرهایی که در بندرها برای حمل و نقل استفاده می شوند. جالب اینجاست که این هتل چینی جز هتل های ۵ ستاره می باشد. دکوراسیون چینی، نورگیرهای زیبا و طراحی منحصر به فرد از زیبایی های این هتل محسوب می شود.

هتل های عجیب و غریب هتل کانتینری

۳. هتل شکلاتی

کارل لاگرفلد هتلی با شکلات ساخت. یقینا در مورد این هتل و یا هتل های مشابه با شکلات زیاد شنیده اید. در ساخت این هتل از حدودا ۱۱ تن شکلات استفاده شده است. هر چند که به نظر من ایده چندان جالبی نیست.

هتل های عجیب و غریب هتل شکلاتی

۴. هتل دوستدار محیط زیست

در نزدیکی رودخانه اورل اوکراین در جنگلی سرسبز، هتلی سازگار با محیط زیست ساختند. هتلی فوق العاده که در آن تنها از عناصر طبیعی و بی ضرر مانند خاک رس، نی، چوب و سنگ استفاده شد. فضاهای داخلی هتل نیز با طبیعت بیرون کاملا هماهنگ شده است.

هتل های عجیب و غریب هتل دوستدار محیط زیست

۵. هتل لوله

ساخت هتل با لوله های مستعمل و بازیافتی ایده ای برای ساخت یک هتل عجیب و غریب دیگر بوده است. این هتل برای اسکان سریع و مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است.

هتل های عجیب و غریب هتل لوله

۶. هتل قطار

در مزرعه ای در هلند هتلی جالب با چهار واگن از کار افتاده قطار ساخته شده است. طراحی داخلی هتل در نوع خود دیدنی است.

هتل های عجیب و غریب هتل قطار

۷. هتل شنی

این هتل شنی در انگلستان قرار دارد و کاملا از شن و ماسه ساخته شده است. هر چند که کارایی آن تنها جهت ذکر در لیست هتل های عجیب و غریب است!

هتل های عجیب و غریب هتل شنی

۸. هتل نمکی

در ۳۵۰ کیلومتری بولیوی هتلی زیبا با قالب های نمک ساخته اند. دیوارهای ساختمانها از بلوک های نمک به همراه سیمان ساخته شده اند.

هتل های عجیب و غریب هتل نمکی