تاکنون پست های زیادی در این مورد گذاشته ایم که چگونه می توانیم عکس های بهتری بگیریم. ترفندهایی را به شما معرفی کردیم که بتوانید مانند یک عکاس حرفه ای عکاسی کنید. اما امروز می خواهیم برای کسانی که عاشق عکاسی هستند و دوست دارند که از پیرامون خود عکس های منحصر به فردی بگیرند و با دیگران به اشتراک بگذارند راه های ساده ای را معرفی کنیم. ساده ترین راه استفاده از آب است. یعنی چه؟

اگر می خواهید از گل، میوه یا چیزهای جاندار و طبیعی عکس بگیرید که در حالت عادی به نظر بی روح و خسته کننده هستند کافی است که با یک اسپری مقداری آب بر روی آن ها اسپری کنید. همین قطرات کوچک آب روح و جان تازه ای به عکس های شما می دهند.

برای چگونگی کار از یک دسته انگور استفاده کرده ایم. شما می توانید از هر میوه یا گلی نیز استفاده کنید. به نظر من خیلی شگفت انگیز است که چگونه می توان با چند قطره آب ساده می توان میوه های خیلی معمولی را به میوهای اشتها آوری در عکس نشان داد. انگور اولی گرد و خاکی است و روی آن لکه های وجود دارد اگر شما بخواهید این عکس را در فتوشاپ اصلاح کنید مدت زمان زیادی وقت شما را خواهد گرفت. اما با اضافه کردن چند قطره آب می توان به راحتی عکس را اصلاح کرد.

این یک نمونه از نحوه انجام این کار است. می توانید از بطری های شیشه پاکن که خالی شده است نیز استفاده کنید. چند نمونه دیگر که با استفاده از این روش عکس برداری شده است استفاده کنید.

این یک روش متفاوت است. برای این عکس برداری چندین بار تمشک ها را در آب سرد بشورید تا براق و شاداب شوند. این کار باعث می شود عکس های بهتری بگیرید.

از این روش می توانید برای عکس گرفتن از خودتان در شرایط خاص و خلق عکس های منحصر به فرد استفاده کنید. مثل عکس های زیر

حتما این روش را امتحان کنید نتیجه خوبی خواهید گرفت. از این روش لذت ببرید.

منبع:

اختصاصی WeAre.ir