بد شانس ترین ادم های تاریخ چه کسانی بوده اند؟

بد شانس

تسوموتو یاماگوچی

این زن ژاپنی ۹۳ ساله از بدشانس ترین انسان های تاریخ است در زمان جنگ جهانی دوم که اولین بمبهای اتمی در روی شهرهای هیروشیما وناکازاکی انداخته شد دراین دو شهر حضور داشت. در ۶ اگوست سال ۱۹۴۵ یاماگوچی برای انجام یک ماموریت کاری عازم هیروشیما شد. وهنگامی که قصد داشت از قطار پیاده شود اولین بمب اتم در ۲ کیلومتریه او انداخت شد و از شدت انفجاز کر شد. همچنین دچار نابینایی موقت شد. سه روز بعد از این حادثه یاماگوچی در ناکازاکی مشغول صحبت با رییسش بود که دومین بمب در فاصله دو کیلومتریه او انداخته شد و این شهر را ویران کرد یاماگوچی از این دو انفجار جان سالم به در برد واز ان پس به یکی از سرسخت ترین مخالفان استفاده از صلاح های هسته ای تبدیل شد. او چندی قبل درگذشت.

روی سالیوان

یکی دیگر از بد شانسترین های تاریخ روی سالیوان است که دچار ۷ بار صاعقه زدگی شده است. که احتمال وقوع ان بسیار نادر است جان سالم به در برد ولی در ۷۱ سالگی با شلیک گلوله ای به زندگیش پایان داد.

ان هوگز

این زن امریکایی یکی از بدشانس ترین های تاریخ است در تاریخ ۳۰ نوامبر تکه ای از یک شهاب سنگ جدا شد و با سقف خانه ی او برخورد کرده و دقیقا با او که روی مبل قرار گرفته بود برخورد کرد این حادثه برای هر کسی اتفاق نمیافتد و ان اولین فردی بود که این حادثه را تجربه کرده بود.

وایلت جسوب

وایلت جسوب یکی دیگر از ادمهای بدشانس تاریخ است. داستان از انجا شروع میشود که در سال ۱۹۱۰ در ۲۳ سالگی بعنوان مهماندار در کشتی المپیک مشغول کار بود در ۲۰ سپتامبر همان سال این کشتی در یکی از سفرهای خود با یکی از ناوگان نیروی دریایی ارتش بریتانیا برخورد کرد وغرق شد ولی همه مسافران و خدمه نجات یافتند همچنین وایلت بعد از این اتفاق وایلت شانس خود را در کشتی بزرگتری امتحان کرد به نام تایتانیک ولی این کستی نیز در اولین سفر خود بایک کوه یخ برخورد کرده و غرق شد ولی وایلت موفق شد خود را به یکی از قایق های نجات برساند و نجات یابد بعد از این واقعه او در کشتی بزرگتری به نام بریتانیکا مشغول به کار شد که این کشتی نیز در یکی از سفرهای خود با یک مین دریایی برخورد کرد و فرق شد اما این بار از قایق نجات خبری نبود وایلت خود را درون اب پرتاب کرد وسرش به سنگی برخورد کرد وبیهوش شد اما پس از به هوش امدن متوجه شد که نجات یافته است. وایلت در سال ۱۹۷۱ بر اثر ایست قلبی درگذشت و جسدش را به دریا انداختند.

جیسون و جری لارنس

اخرین ادمهای بدشانس جیسون وجری لارنس بودند این زوج در طول زندگی خود شاهد سه حمله بزرگ تروریستی بودند.
اولی ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ که در خال گذراندن تعطیلات در نیو یورک بودند از نزدیک شاهد برخورد هواپیما با برجهای دو قلو بودند.و بدتریت حمله تروریستیه تاریخ امریکارا از نزدیک مشاهده کردند. ۴ سال بعد در ۷ ژوئن ۲۰۰۵ شامل بدترین حمله تروریستی تاریخ انگلیس بودند که در اثر انفجار چندین بمب پی درپی درمترو لند ۵۴ نفر جان باختند.
سه سال بعد این زنو شوهر به بمبئیه هند سفر کردند. در انجا نیز در اوج بدشانسی شاهد بدترین حمله تروریستی تاریخ هند بودندکه در پی چندین انفجار وتیراندازی صدها نفر کشته شدند.